• Zwroty i reklamacje

Polityka zwrotów i reklamacji | Airwent.pl

Prawo odstąpienia od umowy

Jeśli:
A) jesteś konsumentem,
lub
B) jesteś osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, a zawarta po 31 grudnia 2020 r. umowa nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego – przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny.

Od umowy możesz odstąpić, składając oświadczenie o odstąpieniu w wiadomości e-mail przesłanej na adres: info@airwent.pl.
Formularz odstąpienia od umowy zostanie przesłany w odpowiedzi na Twoją wiadomość e-mail.

Zwracaną rzecz należy odesłać na adres:
Airwent
ul. Mizikowskiego 3, 05-082 Stare Babice

– niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym złożyłeś oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Termin odstąpienia

Masz 14 dni na odstąpienie od umowy.

Bieg 14-dniowego terminu rozpoczyna się:
– dla umowy, w której wydajemy rzecz – od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną osobę trzecią (inną niż przewoźnik),
– dla umowy obejmującej wiele rzeczy dostarczanych osobno – od dnia objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy,
– dla umowy o dostarczenie treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwrot płatności

Wszystkie dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, zwrócimy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwrot obejmuje koszt najtańszego zwykłego sposobu dostawy oferowanego w sklepie.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Wyłączenia prawa odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadku umowy:

  • o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy je w pełni za Twoją zgodą przed upływem terminu do odstąpienia,
  • w której przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wykonana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb,
  • o rzecz, która ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia,
  • o rzecz dostarczaną w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych lub ochrony zdrowia,
  • o nagrania dźwiękowe, wizualne lub oprogramowanie komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu po jego otwarciu,
  • o dostarczanie treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym, jeśli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za Twoją zgodą przed upływem terminu odstąpienia i po poinformowaniu Cię o utracie prawa odstąpienia.

Reklamacje (rękojmia)

W przypadku, gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi.

Reklamację złóż drogą e-mailową na adres: info@airwent.pl.

Wadliwy towar odeślij na adres:
Airwent
ul. Mizikowskiego 3, 05-082 Stare Babice

W ramach reklamacji możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,
  • obniżenia ceny,
  • odstąpienia od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy za wady stwierdzone w ciągu 2 lat od dnia wydania rzeczy.
Reklamację możesz złożyć w ciągu roku od zauważenia wady, przy czym termin ten nie może skończyć się wcześniej niż po upływie okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona (ustosunkowanie się do niej) w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

Jeżeli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie w granicach dopuszczonych przez prawo – do wysokości złożonego zamówienia – w ciągu roku od wydania towaru.